Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
In de productomschrijving vind je een indicatie van de levertijd. Als je bestelling compleet- en klaar voor verzending is, ontvang je een verzendbevestiging. De bevat (indien van toepassing) een track&trace code waarmee je de zending kunt volgen. Mocht er onverhoopt vertraging in de levertijd ontstaan, dan laten we je dit zo spoedig mogelijk (per mail) weten.
Kan ik het afleveradres van mijn bestelling nog aanpassen?
In je PriceAttack-account kun je ten alle tijden je accountgegevens aanpassen. Heb je al besteld, maar heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan even contact op met de klantenservice, zij kunnen het afleveradres voor je aanpassen.
Kan ik zelf de bestelling afhalen?
Het is niet mogelijk een bestelling af te halen. Wij werken met veel verschillende leveranciers in alle uithoeken van het land. Verzending vindt plaats via onze transporteur PostNL.
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Simpel en transparant. Op zendingen in Nederland worden geen verzendkosten berekend. Woon je in België? We bedienen ook graag over de grens, de verzendkosten voor onze Belgische klanten bedragen €2,95.
Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
PriceAttack besteedt veel zorg aan verpakking om te garanderen dan het product onbeschadigd bij je aangeboden wordt. Aan de buitenkant van het pakket wordt, mits daarvoor ruimte is, de pakbon bijgevoegd.
Kan ik meerdere of verschillende orders combineren in een pakket?
Wij proberen zo veel mogelijk rekening te houden met het samengevoegd verzenden van meerdere producten naar 1 adres. Helaas is dit niet altijd mogelijk, daar niet alle producten uit eigen magazijn verzonden worden.
Met welke transporteur wordt mijn bestelling verzonden?
Verzending en labeling wordt verzorgd door onze verzendpartner MyParcel. Onze transporteur is PostNL.
PostNL bezorgt in principe maandag tot en met zaterdag van 08.00 tot 21.00 uur. Tijdstip van bezorging is afhankelijk van het gekozen afleveradres.
Wat gebeurt er als mijn bestelling is teruggestuurd naar PriceAttack?
Voor elke zending geldt dat de bestelling tweemaal op het opgegeven afleveradres wordt aangeboden. Als de bezorger niemand aantreft, wordt er een afleverpoging bij een naast gelegen woning gedaan (burenlevering). Na 2 mislukte afleverpogingen wordt het pakket maximaal 3 weken vastgehouden op het dichtstbijzijnde service punt. Na 3 weken gaat het pakket naar PriceAttack retour. Neemt u in dit geval alstublieft contact op met de klantenservice. U ontvangt in laatste twee gevallen een briefje in de bus.
Mijn Track & Trace code werkt niet?
De track & trace code in de verzendbevestiging wordt geactiveerd op het moment dat jouw bestelling bij de transporteur in behandeling is genomen. Dit kan een werkdag duren. PostNL ververst ook op zaterdag deze gegevens. Neem contact op met de klantenservice indien de track & trace code niet bruikbaar is of na een volledige werkdag niet is bijgewerkt.
Track & Trace geeft aan dat het pakket is afgeleverd maar ik heb niets ontvangen?
Vraag in dit geval eerst bij de buren (tot 2 huizen verder) na of het pakket bij hen is bezorgd. Indien de buren geen pakket hebben ontvangen adviseren wij je om zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Dit dien je binnen 7 werkdagen na ontvangst van de verzendbevestiging te doen.
Wij zullen op basis van jouw melding een onderzoek opstarten bij de transporteur om te achterhalen wat er met de bestelling is gebeurd. Een dergelijk onderzoek kan 4-6 weken duren op basis van de algemene voorwaarden van de transporteur. PriceAttack heeft helaas geen invloed op de snelheid of uitkomst van dit onderzoek.
Wat moet ik doen als ik geen verzendbevestiging heb ontvangen?
De verzendbevestiging ontvang je zodra het pakket verzendklaar is gemaakt en diezelfde dag aangeboden wordt aan onze transporteur.
Als de bestelling in een enveloppe wordt verstuurd, ontvang je hiervan geen track & trace code. Wel krijg je een melding dat de bestelling naar je onderweg is + een verwachte leverdatum.
Wat kan ik met mijn Track & Trace code?
Met een track & trace code kun je de het pakket volgen van verzending tot het moment dat het op het opgegeven afleveradres wordt aangeboden. De actuele status is real time te bekijken en eventuele storingen of vertragingen in het verzendtraject worden gemeld. Via 'MijnPakket' van PostNL kun je bovendien zelf beslissen waar en wanneer je pakket wordt bezorgd!
Kan ik zelf contact opnemen met PostNL?
Ja, dat kan. Echter, vaak kan een medewerker van PostNL niet meer gegevens verstrekken dan in de track & trace informatie weergegeven wordt. Meld je aan voor 'MijnPakket' van PostNL voor de meest uitgebreide en actuele informatie rondom de verzending van je bestelling. PostNL is bereikbaar via www.postnl.nl of telefonisch op nummer: 0900 0570 (45 ct/pm).
Kan ik de zending aan de deur weigeren?
Indien je afziet van je bestelling dan kun je het pakket aan de deur weigeren door de chauffeur aan te geven dat het pakket retour afzender moet. Op het moment dat wij het pakket retour hebben ontvangen, zal de verdere verwerking voor creditering van je bestelling worden opgestart.
Staat je vraag er niet tussen?
Neem gerust contact op met onze klantenservice.